Bu Blogda Ara

İşim için dua

İşim için dua

Bu dua da bu gibi dillerde mevcuttur: Ingilizce - İspanyolca.

Merhametli Tanrım,

Ben size karşı herhangi bir itaatsizlik ve suçlar için özür dileriz. Ben başarısız olduğunu itiraf. Beni affet.

Bana bilgelik verin. Sana ihtiyacım var.

Diğerleri benim emek meyve çalmak için izin vermeyin. Ben lanet içine düşmek istemiyorum.

Sen işçiye gerçek adalet. Birçok işletme sahipleri haksız. Onlar boş ellerle çalışan yangın cesaret edemez.

Zulüm ile çalışanlara tedavi patronlar vardır. Onlar bir emekle ezmek. Onlar sadece onlara yarar ne için önemsiyorum. Onlar başkaları için umurumda değil. Onlardan kurtar beni lütfen.

Köleleştiricidir ve kötü niyetli çalışmalar korkunç. Bana nedeniyle kötü bir iş bir acı hayat yaşamasına izin vermeyin.

Merhametli bir kalp ile dinleyin. Işçilere dayatılan ne kadar basınç bak. Bana teslim edin. Bizi sunun !.

Ama aynı zamanda mükemmel bir profesyonel olması gerekir. Bana muhteşem eserler yaratmak için becerilerini verin. Ben senin nimet bana başarı vereceğini biliyorum.

Seni temin ederim ...

- Ben yemek yiyecek gerekir insanlara yardımcı olacaktır;

- Ben nimetleri ile başkalarına cömert olacaktır;

- Ben niyetle kardeşlerime ilgi şarj olmuyor;

- Ben gönüllü olarak ne verdi dönmek için kimseye sormaz;

- Ben çok kişiye borç verecek. Ama artık herkes ödünç olacaktır.

Beni korusun Lütfen. Senin nimet benim iş, ailemi, benim eşyalarını ve benim geleceği iflah olacaktır.

Gökleri açın. Cömert hazineler açın. Üzerimde nimetlerden yağmurunu dökün. Bana bugün onları kabul edelim.

Benim tasarruf üzerinde refah, ellerimi çalışmalarını ve bana verdi arazi izin verin.

Sana itaat olacaktır. Ben senin buyruklarını takip edecek. Yaşam örneği yaşam benim yoludur.

Altı gün çalıştı ve yedinci dinlendi. Ben aynısını yapacağız.

Bana ailem toplamak ve onlarla sevinirler yardım. Benim iş meyveler için övgü olacaktır. Biz bize verdiğiniz nimetler için size teşekkür edecek.

İsa adına,

Amin.

_________________________________________

Ben dua mutluyum "İşim için dua"!

Şimdi size başka bir dua yapmak için davet ediyoruz. Bu en önemli bir ibadettir.
Bu dua sonsuzluğu yararlanacaktır.

Bu bağlantıyı takip edin:

Kurtuluş Namaz

_________________________________________

Iş için dua. Bu duanın ne düşünüyorsunuz?

Yorumlarınızı aşağıya bırakın lütfen.

Teşekkür ederim!

İncil'in bu ayetler üzerinde ilham: Yaratılış 3:17 - Yaratılış 31:42 - Mısır'dan Çıkış 1:11;13-14 - Mısır'dan Çıkış 20:10 - Mısır'dan Çıkış 36:2 - Levililer 23:3 - Yasa'nın Tekrar 12:7;18 - Yasa'nın Tekrar 14:29 - Yasa'nın Tekrar 15:10 - Yasa'nın Tekrar 23:20 - Yasa'nın Tekrar 24:19 - Yasa'nın Tekrar 26:7-8 - Yasa'nın Tekrar 28:12;33 - Yasa'nın Tekrar 30:9
İncil - Görüntüler:

1 yorum:

  1. Burada istediğiniz işin adını yazın. Let diğerleri bunun için dua yardımcı olur.

    Sen de motivasyon mesajları eklemek için hoş geldiniz. Bir iş arıyor insanlar için ipuçları. İncil ayetleri.

    Teşekkürler!

    YanıtlaSil

Bir soru ya da burada iyi ve yapıcı yorum bırakın lütfen.