Bu Blogda Ara

Kurtuluş Namaz

Kurtuluş Namaz
Bu dua da bu gibi dillerde mevcuttur: Ingilizce - İspanyolca.

Kurtuluş dua muhtemelen en önemli duadır. Biz # 1 dua diyoruz gerekir.

Bu dua Tanrı ile bir ilişki başlar yardımcı olacaktır. Olacak bu dua ile:

- Tanrı sizi seviyor ki, Kabul
- Sen günahkar olduğunu kabul
- Senin günahların O'ndan mağfiret kabul
- Yaşam için O'nun kurtuluş planı kabul,
- Ve, senin Kurtarıcı İsa Mesih'i kabul.

En dua edelim:

"Allah, bu sizin benim ilk namazdır. Sana ihtiyacım çünkü bunu yapıyorum.

Ben bir günahkar olduğumu kabul. Ben senin ailenin bir parçası değilim. Ben bugün ölürsem, benim hayat sonsuza kadar kaybolur. Ben bunu istemiyorum. Ben senin sonsuz bir hayat istiyorum.

İncil beni sevdiğini söylüyor. Sen oğlunun verdi. Bu beni kurtarmak için bir kurban oldu. İsa benim yerime öldü.

Neden bana bu kadar çok seviyorsun?

Şimdi mütevazi bir kalp ile size geliyor.

Ben senin kurtarışını kabul. Benim günahlarım için af kabul. Ben İsa Mesih hayatımın efendisi olduğunu itiraf. O benim tek kurtarıcı. Ben Kutsal Ruh ölü İsa'yı kaldırdı inanıyoruz.

Bu hepsi için, ben şimdi kaydedilmiş olduğumu ilan. Ben Göksel babanın çocuk olma hakkına sahiptir. Ben şimdi ailesine aittir. Ben bütün nimetlerin bir varisi olmak.

Sana Şükürler olsun. Size İsa ederiz. Kutsal Ruh teşekkür ederiz.

Amin."


Tebrikler !!!

Sadece kurtuluş dua dua ettim. Artık Tanrı'nın ailesinin bir parçasıdır. O baba ve biz kardeşiz.

İncil sizi bekliyor birçok nimetler olduğunu öğretir. Yapmanız gereken tek şey onları okumak ve inanmak. Allah size hayat tam bir başarı vermek mümkün değildir.

Ben Allah'ı seven insanlar bir gruba katılmak için teşvik ediyoruz. Onlarla İncil çalışma. Eğer Tanrı'nın ailesinin sahip tüm faydaları, ayrıcalıkları, hak ve sorumluluklarını öğrenin.

Bu anket doldurun ve yapacağım:

- Ben okuyucular için dua ederken, hayatınızı Bless
- Eğer Tanrı hakkında daha fazla bilgi için kaynak bulmak Yardım ve
- Ben yeni namazı yayınlamak sizi haberdar.



Son olarak, durumda ben dua için bu satırları nereden aldın merak vardır? Seninle kurtuluş bu duayı ilham İncil ayetleri paylaşmak istiyorum.

- Yuhanna 1:12 "Kendisini kabul edip adına iman edenlerin hepsine Tanrı'nın çocukları olma hakkını verdi. ".

- Yuhanna 3:16 "Çünkü Tanrı dünyayı o kadar çok sevdi ki, biricik Oğlu'nu verdi. Öyle ki, O'na iman edenlerin hiçbiri mahvolmasın, hepsi sonsuz yaşama kavuşsun.".

- Romalılara 3:23 "Çünkü herkes günah işledi ve Tanrı'nın yüceliğinden yoksun kaldı".

- Romalılara 5:8 "Tanrı ise bizi sevdiğini şununla kanıtlıyor: Biz daha günahkârken, Mesih bizim için öldü".

- Romalılara 6:23 "Çünkü günahın ücreti ölüm, Tanrı'nın armağanı ise Rabbimiz Mesih İsa'da sonsuz yaşamdır".

- Romalılara 10:9 "İsa'nın Rab olduğunu ağzınla açıkça söyler ve Tanrı'nın O'nu ölümden dirilttiğine yürekten iman edersen, kurtulacaksın".

- Efeslilere 2:8-9 "İman yoluyla, lütufla kurtuldunuz. Bu sizin başarınız değil, Tanrı'nın armağanıdır. Kimsenin övünmemesi için iyi işlerin ödülü değildir".

Kadar bu okuma için teşekkür ederiz!


_______________________________

Kurtuluş Namaz. Bu duanın ne düşünüyorsunuz?

Yorumlarınızı aşağıya bırakın lütfen.

Teşekkür ederim!


kaynak: İncil - Görüntüler: dua

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir soru ya da burada iyi ve yapıcı yorum bırakın lütfen.