Bu Blogda Ara

Benim gelecekteki kocam için bir dua

Benim gelecekteki kocam için bir dua

Bu dua da bu gibi dillerde mevcuttur: Ingilizce - İspanyolca.

Aşk Tanrısı,

Ben sana dua yükseltmek.

Bana iyi bir koca bulmak yardım edin. Ben rezervasyonları olmadan sevebilirim bir adam. Bana İncil öğretir şekilde sevmeyecek bir adam.

Ben rahat severler ile benim zaman harcamak istemiyorum.

Ben Tanrı'nın bir adam ile birleştirmek istiyorum. Bin nesiller bizden gelecektir. Hepsi mübarek çocukları olacak.

İncil size görüntü ve benzerlik göre adam yapılan söylüyor. Bana gerçek oğlu gibi davranacaktır bir koca verin.

Ben dua ediyorum ...

O iyi bir dinleyici olacaktır.

O bir tür ve veren kişi olacaktır.

O zaman ona ihtiyacım olduğunda bana yardım etmeye hazır olacaktır.

Bana aşkını inkar ne de sadakat ahit başarısız asla.

O başarısız olduğunda beni affet yeteneğine sahip olacak.

O, diğer kadınlarla birlikte romantik işlerine verilen bir adam olmayacak. Kral Süleyman bu şekilde başarısız ve yüreği senden yönlendirilir.

O zaman sevgisi sabit koruyacaktır. Bana onun sadık antlaşma tutacak.

O öfke yavaş bir adam olacak.

O hayatta nasıl mücadele bilen bir adam olacak.

O her zaman bana onun hassasiyet ve sevgi göstermek için hatırlar.

Onun aşk hayatında zor zamanlarda beni teselli edecek.

Onun bakımı devam etmek beni motive edecektir.

Onun sevgisi göklere ulaşacak.

Onun sevgisi, bir ömür boyu sürecek.

Onun sevgisi hiç bitmeyecek.

Allah, beni bütün proje ve faaliyetlere benim ilgi uyandırmak için yardım lütfen. Onu ben hayatta onun gerçek ortağı olduğumu bilmek istiyorum.

Beni de beni ne kadar çok sevdiğini konuşmak yardımcı.

Bunu ilan ...

- Sadece sevgisi beni tatmin edecek.

- Onun sevgisi beni sevinç şarkı yapacak.

- Ben onun aşık güven mümkün olacak.

- Ben hayatta acı ve üzüntüleri rağmen onun aşık sevineceklerdir.

- Ben onun gözlerine şirin ve güzel bir ihale eşi olacak. Aşkım her zaman onu büyüleyecek.

- Biz bolluk ve kıtlık zamanlarında birbirini seven yaşayacak.

- Onun aşık emin yaşarken ben onun yanında gelişecek.

- Benim için O'nun aşk hayatı daha iyi olacaktır.

- Ben şarap daha dudaklarının öper keyfine varacaksınız.

Ve hep birlikte sevgi fincan içmek olacaktır.

... Amin

_____________________________________________

Ben dua mutluyum "Benim gelecekteki kocam için bir dua"!

Şimdi size başka bir dua yapmak için davet ediyoruz. Bu en önemli bir ibadettir.
Bu dua sonsuzluğu yararlanacaktır.

Bu bağlantıyı takip edin:

Kurtuluş Namaz

_____________________________________________

Bu duanın ne düşünüyorsunuz?

Yorumlarınızı aşağıya bırakın lütfen.

Teşekkür ederim!

Benim gelecekteki kocam için bir dua. İncil'in bu ayetler üzerinde ilham: Yaratılış 1:26 - Mısır'dan Çıkış 20:6 - Çölde Sayım 6:25 - Çölde Sayım 14:19 - Yasa'nın Tekrar 10:18 - 1 Krallar 11:1-2 - 1 Tarihler 16:34 - Eyüp 10:12 - Mezmurlar 21:7 - Mezmurlar 25:6;7 - Mezmurlar 31:7 - Mezmurlar 36:5 - Mezmurlar 52:8 - Mezmurlar 63:3 - Mezmurlar 85:7 - Mezmurlar 86:17 - Mezmurlar 89:28;33 - Mezmurlar 90:14 - Mezmurlar 92:2 - Mezmurlar 94:18 - Mezmurlar 101:1 - Mezmurlar 103:8 - Mezmurlar 119:76;149 - Psalm 130:7 - Mezmurlar 136:5-9;12-25 - Süleyman'ın Özdeyişleri 5:19 - Süleyman'ın Özdeyişleri 7:18 - Süleyman'ın Özdeyişleri 15:17 - Süleyman'ın Özdeyişleri 17:9 - Ezgiler Ezgisi 1:2;7 - İncil - Görüntüler: Koca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir soru ya da burada iyi ve yapıcı yorum bırakın lütfen.