Bu Blogda Ara

Şifa için dua

Şifa için dua

Bu dua da bu gibi dillerde mevcuttur: Ingilizce - İspanyolca.

Sizin için dua kişinin adını kelimeleri "hasta kişi" değiştirin. Erkekler ve kadınlar için ilahi şifa istemek için bu duayı kullanın.


Yehova Tanrı

Bu hasta kadın için namazını adınla kabul et. Vücudunun iyileşmesi gerekiyor.

Tarih senin için imkansız bir şey olduğunu gösterir.

Kral Hezekiah ölümün yakınındaydı. Dua ettim ve duydum. O'nu sana hayatını uzun yıllar verdiğini iyileştirdin.

O senin talimatlara itaat olduğunda onu iyileşmek Lütfen. Bu Naaman hatırlatıyor. ordu komutanı. O itaat ve şifa aldı.

Ben senin şifa gücüne sahip bir kişiyi bulmak istiyorum. İlyas gibi bir kişi. O bir dul kadının oğlu için dua etti. çocuk yeniden canlandı. Onun için dua etmek böyle bir kişi getir.

Mezmur 41: 1-3 güzel sözler yaptı. Bu sözler iyi insanlar içindir. Onun gücünü verin. O hasta olduğu için onu Sustain.

Mütevazı kalması için onu ikna edin. Onu Kral Asa gibi err izin vermeyin. Kral hasta oldu. O senin yardım isteyin vermedi ve o boyalı.

Ben de doktorlar korusun. Ona bakan insanları korusun. Onları tüm bilgeliği almak edelim. Hastalığın nedenini belirlemek için onlara yardımcı olun.

Tanrım, onu kim anlamamıza yardımcı. Onu size şöyle mütevazı için yardımcı olun. Onu vücudunun imha acı izin vermeyin.

Ben bu hasta kadının ruh ve zihin korusun. Onun inancı güçlü olabilir. kâfir şifa dokunmatik almazsınız.

Ona iyi bir ruh verin. Ben bu onu hastalığın üstesinden gelmek için yardımcı olacaktır biliyorum.

Bana onunla konuşmak akıllıca kelimeleri verin. O inanç ihtiyacı var. Bana onu hayata umut getirmek yardımcı olun.

Ben onu korusun istiyorum. Onu yataktan kalkmak yardımcı beni kaynaklarını ver.

Rab, benim hayatımı kullanın lütfen. Ben yağ ile onu yağlamak istiyorum. Senin mesh ile vücudunu iyileşmek Lütfen.

İsa, ben senin büyük isim gücüne inanıyorum. Ben hasta ellerimi koyacağız. Ben ona sağlığına kavuşması beyan. Bu isim zafer için ne yapalım.

Kutsal Ruh, ona anlamamıza yardımcı. İsa zaten onu infirmities aldı. İsa ona rahatsızlıklar.Ayaktaki taşıyordu. Onu şifa için inanıyorum yardım.

Yüce İsa hasta için bu dua duymak lütfen.

Ben o insanlar giyim sınırı dokundu söylüyor Mark 6. gücünüzü hakkında okuyun. Şifa gücü akmasına izin verin. Onu hasta vücudunu geri yükleyin.

İsa, ilahi şifacı gel. O dinlenme odası ile yürüyün. Ondan tüm hastalık.

Bakın ve onun durumunu görmek. O elinizin dokunuş gerekiyor.

İsa, İncil, birçok hasta insanlar sana geldiğini söylüyor. Sen onları iyileştirdi. Bu kişi için aynı şeyi lütfen.

Seni yaklaştığında ona iyileşmek Lütfen. Ben nereye giderseniz gidin.

O sizi bekliyor. Merhamet ve onun hastalığı onu iyileşir.

Baba Tanrı, onun beden ve ruh içinde şerefiye yapılabilir.

İsa adına,

Amin.

_____________________________________________
Ben dua mutluyum "Şifa için dua"!

Şimdi size başka bir dua yapmak için davet ediyoruz. Bu en önemli bir ibadettir.
Bu dua sonsuzluğu yararlanacaktır.

Bu bağlantıyı takip edin:

Kurtuluş Namaz

_____________________________________________

Bu duanın ne düşünüyorsunuz?

Yorumlarınızı aşağıya bırakın lütfen.

Teşekkür ederim!



Şifa için dua. İncil'in bu ayetler üzerinde ilham: Yaratılış 48:1 - Levililer 13:21-37 - 1 Samuel 30:11-13 - 1 Krallar 17:7-24 - 2 Krallar 5:1-14 - 2 Krallar 20:1-6 - 2 Tarihler 16:12-14 - Yeşaya 10:12-18 - Yeşaya 33:24 - Mezmurlar 41:1-3 - Süleyman'ın Özdeyişleri 18:14 - Matta 4:23 - Matta 8:14-17 - Matta 10:8 - Matta 12:15 - Matta 14:14 - Matta 14:35 - Matta 15:30 - Matta 25:36-44 - Markos 1:32 - Markos 6:5-6 - Markos 6:13 - Markos 6:56 - Markos 16:17-18
İncil - Görüntüler: Şifa

1 yorum:

  1. Eğer hasta iseniz dua isteği ekleyin.
    Görüş ve sorularınız yazınız.
    Teşekkürler!

    YanıtlaSil

Bir soru ya da burada iyi ve yapıcı yorum bırakın lütfen.