Bu Blogda Ara

Eşim için dua

Eşim için dua

Bu dua da bu gibi dillerde mevcuttur: Ingilizce - İspanyolca.

Aşk Büyük Tanrı,

Ben senin yardım isteyin. Lütfen beni dinleyin.

Ben gerçek aşk bir şey bilmediklerini kabul. Ben senin bilgelik gerek.

Doğru kadını aradı. Onu bulamadım kadını.

Tanrım, sadece herkes biliyor. Benim için mükemmel bir eş olacak kim olduğunu biliyorum. Bana bir erdemli kadın bulmasına yardım edin.

Bu durum, ruhumda ızdırap ve acı neden oluyor.

Beni ona yol lütfen. Sen Rebeka'yla bulmak için İshak yardımcı oldu. Sen Rachel karşılamak için Yakup yardımcı oldu. Beni de Kılavuzu !.

Ben de üzerime düşeni yapması gerektiğini anlıyorum. Ben senin görüntüye göre bir adam haline gelmelidir. Ben sonra nimet alırsınız biliyorum.

Ben bir eş için dua ediyorum; ve sana söz veriyorum ...

- Ben sabırla onun için beklemek olacaktır.

- Ben her zaman onun hassasiyet gösterecektir.

- Ben affet ve geri istekli olacaktır.

- Onu görmezden olmaz. Ben ona her zaman dinleyecek.

- Ben ona zarif olacaktır. Öfke Yavaş ve aşık bol.

- Ben başka kadınlarla rahat işleri olmaz. Ben onlar benim eşim benim kalbimi uzağa aktarmak biliyorum.

Onun için sevgim hep sabit olacak.

Onun için aşkım gökleri ulaşacak.

Benim antlaşma sadık kalacaktır.

Benim öper onu tatmin edecek.

Bana güven olacaktır.

Bizim aşk hayatında diğer zevkleri aşacaktır.

Bize istikrarlı aşk büyümesine yardımcı. Bize mağfiret pratik yardım.

Bizi karşılıklı suçları ortadan kaldırmaya yardımcı. Ben sevgi ve nefret değil istiyorum.

Ben mükemmel bir insan değilim. Ama o benden nefret asla dua ediyorum.

Zor zamanlar gelebilir. Bize birbirinden bölünmüş izin vermeyin.

Ben İsa gibi olmak istiyorum. Ben onu gerektiğinde yardımcı olmak için ilk olmak istiyorum.

Tanrım, o saygı olabilir cesur bir adam olmak istiyorum. Bir koca, o hayran.

Ben bana sevgisini ve sadakat inkar asla dua ediyorum.

Onu işimde bana destek birisi olmaya korusun.

O benim sevgi ile güzelleşmek böylece onu korusun.

Onu bizim için umurunda bir eş olmaya korusun.

Onu güzel bir kadın kalması korusun.

Ben sadece onun aşk her zaman beni tatmin edeceğini beyan.

Allah, bizi korusun. Böylece sonsuza kadar sevgi sevindirdi keyfine varacaksınız.

Bir aile oluşturmak için bizi korusun. Bana bilgelik ver ve mümkün yapmak için seviyorum.

İsa adına,

Amin.

______________________________________


Ben dua mutluyum "Eşim için dua"!

Şimdi size başka bir dua yapmak için davet ediyoruz. Bu en önemli bir ibadettir.
Bu dua sonsuzluğu yararlanacaktır.

Bu bağlantıyı takip edin:

Kurtuluş Namaz

______________________________________

Bu duanın ne düşünüyorsunuz?

Yorumlarınızı aşağıya bırakın lütfen.

Teşekkür ederim!

Eşim için dua. İncil'in bu ayetler üzerinde ilham: Yaratılış 1:26 - Yaratılış 24 - Yaratılış 29 - 1. Krallar 11:1-2 - 1. Tarihler 16:34 - Mezmurlar 13:5 - Mezmurlar 25:6-7 - Mezmurlar 31:3;7 - Mezmurlar 33:22 - Mezmurlar 36:5 - Mezmurlar 52:8 - Mezmurlar 57:10 - Mezmurlar 63:3 - Mezmurlar 85:7 - Mezmurlar 86:17 - Mezmurlar 89:28;33 - Mezmurlar 90:14 - Mezmurlar 92:2 - Mezmurlar 94:18 - Mezmurlar 103:8 - Mezmurlar 119:149 - Mezmurlar 132:10 - Mezmurlar 136:4-9;12-18;23 - Süleyman'ın Özdeyişleri 5:19 - Süleyman'ın Özdeyişleri 7:18 - Süleyman'ın Özdeyişleri 10:12 - Süleyman'ın Özdeyişleri 15:17 - Süleyman'ın Özdeyişleri 17:9 - Vaiz 9:1 - Ezgiler Ezgisi 1:2;7
İncil - Görüntüler: Eşim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir soru ya da burada iyi ve yapıcı yorum bırakın lütfen.