Bu Blogda Ara

Para için Dua

Para için Dua

Bu dua da bu gibi dillerde mevcuttur: Ingilizce - İspanyolca.

Göklerin ve yerin Tanrısı,

Tüm altın ve gümüş mutlak sahibi. Ben maliyesinde yardımına çağırmak.

Rab, benim iş ürünü çarpın lütfen. Ben borçlarını ödemek ve onuru ile yaşamak gerekir.

Ben gelişmek istiyorum.

İyi ve kötü zamanlar herkese ulaşacak farkındayım. Sana ihtiyacım itiraf!

Bana bütün girişimcilik akıllı ve tedbirli olması için yardımcı olun.

Ver bana:

- İstihbarat çalışma ve öğrenmek için. Ben yönetmek ve yatırım nasıl anlamak gerekir.

- Senin bilgelik. Benim için iyi değil ben parayı reddetmek gerekir.

- Dürüst iş yapabilme. Seni onursuzluk istemiyorum.

Tanrım, mükemmel hizmetçileri hak. Çift ortalama üretim kapasitesine sahip olmak istiyorum.

Bana Sizin güven artacaktır. Sonunda başlangıçta bana verdi daha bana güven olacaktır.

Ben para bağlı olmaz.

Yalnızca bilgelik bana hayat verecek. Para olmaz.

Ben bir flatterer gibi davranır istemeyeceksiniz. Ne diğerlerinden para almak için bahaneler yapmak.

Anlamak için bana yardım ...

- Para benim arkadaşım değil.

- Para sevgisi tüm kötülüklerin köküdür.

sizden daha fazla para tercih beni tutmak.

Senin öğrencilerinden biri gümüş, 30 parça için sana ihanet. Daha sonra intihar etti.

Kötü bir üne beni tutun. Para seven bir kişinin bir itibar.

Bunun yerine, seni yüceltmek için paramı kullanacağım. Ben senin tapınak inşası ve bakımı ile yardımcı olacaktır. Adınız ibadet yeri. Sen toplumun ortasında yüce olacaktır.

Tanrım, sana söz veriyorum ...

- Ben gerekenden daha daha fazla alırsanız ben paranızı geri dönecek. Ben başkasına ait para tutmak olmaz.

- Ben para aşk olmaz. Ben ne ile içerik olacak. Bana söz; "Seni terk etmeyeceğim, seni asla bırakmayacağım".

- Ben bir tefeci olarak çalışmaz. Benim kardeşleri ile bir tefeci gibi davranmasına olmaz. Onlara ilgi şarj olmuyor.

- Ben her zaman her günün sonunda benim işçi ödeyecek. Ben bunları size ağlayarak gitmek istemiyorum. Ben onlara karşı günah mahkum olmak istemiyorum.

- Ben insanlara zarar parayı asla kabul etmeyecektir.

- Ben kötü kazanılmış parayı kabul etmeyecektir. Ben yakında sona ereceğini biliyoruz.

- Ben her türlü rüşvet kabul etmeyecektir.

- Ben hakimleri ve yetkililere rüşvet olmaz.

- Ben vücudumu fuhşa olmaz. Ben fuhuş kar elde değil. Ben bu kazanımların dışında size teklifleri vermeyecektir.

Zaten bana birçok nimetler verdik. Ben daha beni verecektir biliyorum. Ben sadakat onlar için bakım olacak.

Benim mali düzenlemek için yardım edin. Ben başkaları ile paylaşmak mümkün olmak istiyorum.

Ben senin gibi Rab olmak istiyorum. Bereket çoğalmaya yetenekli biri. Kalabalıklar açlık doyurmak için yeteneğine sahiptir.

Ben başkalarına bir yardımcı olmak istiyorum. Benim toplumda hiçbir yardıma muhtaç olmamalıdır.

Ben sevgi ile insanlara hizmet edecek. Para için değil.

Ben artık mağrur olacaktır. Şimdi alçakgönüllülükle "İnşallah, ben başarılı olacak!" Derler

İsa adına,

Amin.

____________________________________________

Ben dua mutluyum "Para için Dua"!

Şimdi size başka bir dua yapmak için davet ediyoruz. Bu en önemli bir ibadettir.
Bu dua sonsuzluğu yararlanacaktır.

Bu bağlantıyı takip edin:

Kurtuluş Namaz

____________________________________________

Bu duanın ne düşünüyorsunuz?

Yorumlarınızı aşağıya bırakın lütfen.

Teşekkür ederim!

Para için Dua. İncil'in bu ayetler üzerinde ilham: Yaratılış 43:12 - Mısır'dan Çıkış 22:25 - Levililer 25:36-37 - Yasa'nın Tekrar 23:17-19 - Yasa'nın Tekrar 24:15 - 2. Krallar 4:1-7 - 2. Krallar 5:26-27 - 2. Krallar 12:5;14 - Mezmurlar 15:5 - Süleyman'ın Özdeyişleri 13:11 - Süleyman'ın Özdeyişleri 17:16 - Süleyman'ın Özdeyişleri 19:14 - Vaiz 5:10 - Vaiz 7:12 - Vaiz 9:11 - Mika 3:11 - Hagay 2:8 - Matta 27:5 - Markos 6:8;37 - Luka 14:28 - Luka 16:14 - Luka 19:13;16;24 - Resullerin 4:34 - 1 Korintoslulara 16:2 - 1 Selaniklilere 2:5 - 1 Timoteosa 3:3 - 1 Timoteosa 6:10 - İbranilere 13:5 - Yakub'un 4:13 - 1 Petrus'un 5:2 - Yahuda'nın 1:11 İncil - Görüntüler: Para

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir soru ya da burada iyi ve yapıcı yorum bırakın lütfen.