Bu Blogda Ara

Sabah Duası

Sabah Duası

Bu dua da bu gibi dillerde mevcuttur: Ingilizce - İspanyolca.

Tanrım, ben seninle bu güne başlamak için karar.

Ben senin huzurunda Yüce Tanrı geliyor. Senin huzurunda hoş bir aroma olarak benim dua alıyorsunuz.

Sana hamd. Ben senin yardım isteyin. Ben bana bu gün için bana kurtuluş vererek biliyorum.

Tanrı'nın Ruhu, bugün senin talimatlara itaat olacaktır. Baba iradesini yapmak bana yardım edin.

Bugün benim en iyi gün başlangıcı olacaktır.

Ben, yeni güzel ve yararlı bir şeyler yaratmak için bu gün kadar alacak. Herkes ondan yararlanacaktır. Sen oluşumunda yaptım ve ben işinizi taklit edecektir.

Bugün Bana verilen tüm gücü ile benim faaliyetlerini gerçekleştirecektir. Ben, verimli kararlı ve profesyonel olacak.

Tanrım, bana ne sormak yapmak korkuyor olmayacaktır. Sana itaat çünkü, benim düşmanları yenmek Lütfen.

İsa adına başarılar elde edecektir. Benim savaşları kazanmak için yürüyecek.

Ben isyankar olmuştur eğer beni affedin. Ben istediğim son şey benim ve ailem karşı öfke kışkırtmak için.

Beni rahatsız olanlar affet. Bana fırsat verin ve diğer insanlarla benim sorunlarını çözecek.

Diğer insanların güvenini kazanmak için bana yardım et. Herkes iyi benim konuşmak gerekir.

Rab bana hüküm ver. Beni korusun bir şey ve herkes kullanın.

Bugün benim hayattan bütün günahları ortadan kaldırmak için karar. Ben kutsallık yaşayacak. Bana zafer, sizin işaret ve mucizeler görelim.

Ben senin yanında olmak gerekir. Ben sürekli zafer yaşamak istiyorum. Tanrım, seni hayatımda büyük şeyler biliyorum.

Rab, bu gece güçlü bir melek gönderin. Benim yolundaki tüm engelleri kaldırmak için ona komuta.

Yarın senin büyük zaferler için yüceltmek artacak. Ben gözlerimi hayatımda senin kurtuluşu göreceksiniz yarın ilan.

Ben her sabah varlığını gelmek için taahhüt. Ben size teşekkür edecek ve size büyük mercies için övgü.

İsa adına,

... Amin!

_________________________________________

Ben dua mutluyum "Sabah Duası"!

Şimdi size başka bir dua yapmak için davet ediyoruz. Bu en önemli bir ibadettir.
Bu dua sonsuzluğu yararlanacaktır.

Bu bağlantıyı takip edin:

Kurtuluş Namaz

_________________________________________

Sabah Duası. Bu duanın ne düşünüyorsunuz?

Yorumlarınızı aşağıya bırakın lütfen.

Teşekkür ederim!


İncil'in bu ayetler üzerinde ilham: Yaratılış 1:5-31 - Yaratılış 26:31 - Yaratılış 28:18 - Mısır'dan Çıkış 7:15 - Mısır'dan Çıkış 8:20;23 - Mısır'dan Çıkış 9:5 - Mısır'dan Çıkış 17:9 - Mısır'dan Çıkış 30:7;33 - Mısır'dan Çıkış 34:2 - Mısır'dan Çıkış 34:4 - Yeşu 3:5 - Yeşu 7:13 - Yeşu 8:10 - Yeşu 11:6 - Yeşu 22:18 - 1 Samuel 11:9 - 1 Samuel 17:20 - 1 Krallar 17:6 - 2 Krallar 7:1 - 2 Krallar 19:35 - 1 Tarihler 23:30 - 2 Tarihler 20:17 - Rut 2:7
İncil - Görüntüler: Baker plaj

2 yorum:

Bir soru ya da burada iyi ve yapıcı yorum bırakın lütfen.